Izpušni plini sodobnih vozil niso posebej prijazni do okolja, tudi če je bil na tem področju v zadnjih letih narejen velik napredek in so regulacije veliko bolj stroge, kot so bile nekoč. Za kar najboljši učinek pri delovanju avtomobilskega motorja in čim manj škodljivo sestavo izpušnih plinov skrbi izpušni sistem, v katerem so vgrajeni različni filtri. Ne gre torej le za cevi, ki vodijo izpušne pline od motorja proti zadku vozila, temveč se v notranjosti skrivajo različni filtri, ki sproti odstranjujejo najbolj škodljive snovi iz izpuha.
DPF filter
Najbolj značilen je DPF ali FAP filter, ki ga najdemo v dizelskih vozilih. Pri delovanju dizelskega motorja izgorevanje goriva ni popolno, kot stranski produkt nastajajo tudi škodljivi trdni delci, ki ne smejo uiti v okolje. To pomeni, da potrebujemo poseben filter, ki ima prav to specifično nalogo. To je DPF filter oziroma diesel particulate filter, ki lovi trdne delce v izpušnih plinih.
Ta filter je vgrajen v izpušni sistem, postavljen je relativno blizu motorju, da se najbolj škodljive snovi čim prej filtrirajo iz izpuha. Filter zajema trdne delce, torej deluje po čisto mehanskem principu. Fin filter je pri svojem delu zelo učinkovit, a lahko se pojavijo tudi nekatere težave. Predvsem se lahko filter začne mašiti, kar ovira prehod izpušnih plinov. Ker ima izpušni sistem pomembno nalogo pri uravnavanju temperature motorja, oviran prehod izpušnih plinov seveda ni dobra novica, pojavljajo pa se lahko tudi druge težave. To pomeni, da moramo za DPF filter dobro skrbeti. Na srečo ga lahko očistimo kar pri vožnji, če nekaj časa vozimo v nizki prestavi in pri visokih obratih. Pri takšni vožnji se trdni delci stopijo in odstopijo od samega filtra.
Izpušni sistem ima še druge ključne filtre, ki skrbijo za nevtralizacijo škodljivih snovi v izpušnih plinih. Pomembno je, da za cel sistem dobro skrbimo, sicer lahko pričakujemo težave.