Viličarji, rabljeni deset let in več, so velikokrat predmet prodaje. Mnogi se odločijo, da je čas za novega, pri čemer je potrebno tudi upoštevati visoko raven specializacije viličarjev za določena dela. Včasih so bili viličarji zasnovano dosti bolj splošno, kot so danes. Zato je pri mnogih podjetjih z naraščanjem potreb dozorela ideja o nakupu viličarja, ki je bolj prilagojen za njihove potrebe. Po drugi strani pa so viličarji, rabljeni več let, izvrstna priložnost za nove uporabnike, ki so jim novi stroji nekoliko predragi in bi jim rabljeni viličar pokril vse potrebe za delovanje.
Mnogi viličarji so v osnovi narejeni za več deset letno delovanje, zato ne preseneča, da ponekod najdemo viličarje, stare tudi po trideset let in več. Hkrati pa so za razliko od avtomobilov viličarji zgrajeni tako, da jih je možno enostavno popraviti in zamenjati obrabljene dele. Viličar Linde ima tako precej dostopno notranjost z mehaničnega stališča. Tako lahko z ustreznim vzdrževanjem in obnavljanjem viličar ohranimo pri življenju še veliko dlje, kot je bilo predvideno pri proizvodnji.
Viličarji priznanih znamk, kot je viličar Linde, omogočajo obnavljanje v nedogled in s tem izjemno dolgo življenjsko dobo, ki jo v praksi omejuje le stanje motorja na diesel pogon. Pa tudi tega se da sčasoma zamenjati, tako da lahko viličar Linde nemoteno služi še naprej. Generalna obnova, ki so ji podvrženi viličarji, rabljeni dolgo časa, zaobjema menjavo vseh pretirano obrabljenih delov. To so predvsem ležaji, tesnila in cevi za hidravlično olje. Tudi centralna oljna črpalka je eden bolj obremenjenih delov in jo je potrebno menjati, ko se izrabi. Po drugi strani pa so okvir in šasija zelo robustni. Pri njih je potrebno le preverjanje, če so slučajno zviti. Pri hidravličnih valjih je stvar še nekoliko drugačna, saj jih je potrebno le obnavljati takrat, ko tesnila za olje popustijo.