Vsak izmed nas se zaveda tega, da na trgu zaupamo določenim ponudnikom, saj smo seznanjeni z njihovimi izdelki ter s kvaliteto samih izdelkov. Zato raje odštejemo malo več denarja in si kupimo znamko, ki jo poznamo, kot pa da bi po enaki ceni kupili izdelek druge znamke. Samo ime blagovne znamke je tako lahko na trgu ključnega pomena, saj si ljudje samo kakovost hitro zapomnijo po blagovni znamki, zato je to potrebno zaščititi, takoj ko se z njo pojavimo na trgu.
Zaščita blagovne znamke je tako lahko ključnega pomena, saj le ta daje podjetju dušo in srce. Sama zaščita pomeni to, da drugim podjetjem, ki se pojavljajo na trgu, onemogočimo to, da bi uporabili enake znake oziroma kombinacijo znakov, katere se poslužuje že obstoječe podjetje na trgu. S kopiranjem znaka lahko določeno podjetje kupce zavede in jih posledično razočara s svojo kvaliteto.
Zaščita blagovne znamke vsakemu podjetju omogoča to, da se le oni predstavljajo pod temi znaki in jim nihče tega ne more ukrasti. To je seveda zelo pomembno, saj si z blagovno znamko vsako podjetje na trgu naredi dobro ime.
Patentiranje je obvezno, ko iznajdemo nek izum
Vsak posameznik ima željo po tem, da bi nekoč imel nek svoj izum, ki bi ga lahko na trgu prodajal in bi bile stranke z njim zelo zadovoljne. Takoj, ko pa iznajdemo nek izum, je pomembno, da ga zaščitimo, da ga druga podjetja ne bi prodajala in s tem služila.
Patentiranje je tako obvezno, ko iznajdemo nek izum, saj s tem zaščitimo ta naš izdelek in lahko sami določamo, kdo ga bo lahko prodajal in kdo ne. Patent lahko traja do dvajset let, če delamo vse po predpisih patenta.
Patentiranje je torej odlična stvar, ki vsakemu podjetju omogoča to, da uspe na podlagi svojega izuma in bo ta izum na trgu prava senzacija.